برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

کلنگ سومین استخر منطقه ۳ شهرداری مشهد به زمین می‌خورد

  • کد خبر: ۱۸۷۰۲۲
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کلنگ سومین استخر منطقه ۳ شهرداری مشهد به زمین می‌خورد
شهردار منطقه ۳ مشهد از احداث سومین استخر مدیریت شهری در این منطقه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

شهرآرانیوز - رئیس کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد با همراهی شهردار منطقه ۳ از محله مهرمادر بازدید کردند و در پایان نیز در مسجد الرسول (ص) واقع در همین محله در دیدار مردمی، پای درد دل اهالی محله و تعدادی از اعضای شورای اجتماعی محله مهرمادر نشستند. با توجه به کمبود سرانه‌های تفریحی و ورزشی و اینکه احداث استخر در این محدوده شهری از گذشته یکی از درخواست‌های پرتکرار شهروندان بوده است، در این نشست صمیمانه شهردار منطقه ۳ از تأمین بودجه و درخواست مجوز برای ساخت سومین استخر شهرداری در منطقه ۳ خبر داد.

مجید طهوریان عسکری، رئیس کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد، پس از شنیدن گلایه‌های مردمی اظهار کرد: محله «مهرمادر» سال‌هاست که با بی‌مهری روبه‌رو شده است. بنابراین، به توجه ویژه‌ای نیاز دارد. وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای کاهش حجم ترافیک موجود در محله و دسترسی شهروندان به نقاط دیگر شهری، متروی این محدوده را راه‌اندازی کنیم. با توجه به اوضاع موجود و نوع ساخت‌وساز‌های این محله امکان پیشروی با سرعت بیشتر وجود نداشت، اما خبر خوش اینکه تاکنون دستگاه TBM مترو میدان امام حسین (ع) را رد کرده است و تلاش می‌کنیم تا حفاری خط ۴ از شهرک باهنر به سمت خواجه‌ربیع را در این دو سال باقی‌مانده از شورا تمام کنیم. وظیفه ما بود که به جبران همه سال‌های محرومیت این اقدام را انجام دهیم.

طهوریان عسکری با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد برای اهالی منطقه ۳ در ضلع شرقی بوستان بهار، مجموعه ورزشی بزرگی با چندین زمین و امکانات ورزشی احداث شود، افزود: همچنین طی بازدید امروز از محله، زمینی در مهرمادر ۳ موجود است که پس از بررسی‌های لازم همکاران شهرداری منطقه ۳ آن را به زمین بازی برای کودکان تبدیل خواهد کرد.

وی به راه‌حل موجود برای رفع معضل ترافیک در محله مهرمادر اشاره کرد و گفت: یک‌طرفه کردن خیابان اصلی مهرمادر می‌تواند از حجم ترافیکی آن بکاهد. از این راه می‌توانیم مسیر حرکتی روانی را در نقاطی که نمی‌توان عقب‌نشینی کرد ایجاد کنیم. همچنین می‌توان در اراضی بایر انتهای خیابان مهرمادر، روبه‌روی ایستگاه مترو، از مهرمادر به خیابان گلشاد مسیری را احداث کنیم. این موضوع در دستورکار امسال قرار گرفته و اعتبار لازم هم برای آن در نظر گرفته شده است. امیدواریم این مشکل در بازه زمانی سه ساله رفع شود.

دریافت مجوز برای ساخت استخر

سیدعلی حسینی ملک‌آباد، شهردار منطقه ۳ نیز در پاسخ به گله‌های مردمی اظهار کرد: در کنار پارک مهرمادر ملکی وجود دارد که قرار است با توافق در اختیار شهرداری قرار گیرد تا به زمین ورزشی تبدیل شود، چمن مصنوعی آن نیز خریداری شده است. وی ادامه داد: در مجاورت املاک چاهش، زمینی وجود دارد که ما برای احداث استخر بزرگ به صورت مجزا برای آقایان و بانوان در آن مجوز گرفته‌ایم. ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه برای شروع آن طی امسال به استخر اختصاص داده شده است.

شهردار منطقه ۳ در پاسخ به شهروندی که به تعمیر جوی و جدول‌ها اشاره کرده بود، تأکید کرد: بخشی از معابر محله بنا بر جدول زمان‌بندی موجود درحال انجام شدن است. فاز بعدی نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. وی درباره نبود گاز در خیابان یوسف‌زاده توضیح داد:، چون درمحدوده امکان تهیه نفت برای مسئولان نیست، دستگاه قضا همه مجموعه‌های شهری را موظف کرده است که وضعیتی ایجاد شود تا کسی از نعمت وجود گاز محروم نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->